Zuiver is met meerdere interieur labels internationaal doorgebroken, maar toch met beide benen stevig in de Noord-Hollandse klei blijven staan. Met veel passie ontwerpen, produceren en verkopen zij interieurproducten van vier merken; Zuiver, Dutchbone, BoldMonkey en Banne. Zuivers missie: “Ontstaan uit vriendschap, laten wij je wonen zoals jij graag wil leven, door eigentijdse en karaktervolle meubelen en interieur artikelen te ontwikkelen en bereikbaar te maken.”
Klant
Zuiver
Tools/Technieken
SQL, Rest API's
Services
Data Engineering
Branche
Interior furniture
De doelgedreven data-oplossing
Omdat de omvang van de data en exports blijft groeien in volume hebben wij een datawarehouse ontwikkeld waar verschillende bronnen samenkomen. Op deze manier kan Zuiver beter inzicht krijgen in de verschillende gegevens en op een schaalbare manier doorgroeien. Met deze oplossingen heeft Zuiver een veilige, schaalbare, bruikbare en solide oplossing in huis en kunnen ze grote stromen data aan.
“DSL heeft ons geholpen met het opzetten van ons allereerste datawarehouse. Zij hebben ons bij de hand genomen en ons stap voor stap begeleidt en samen met ons inzichtelijk gemaakt welke informatie wij nodig hebben om betere beslissingen te maken. Dit heeft de afgelopen periode hele belangrijke inzichten opgeleverd en verhoging van onze winst. Wat ons betreft een fantastische partner en een aanrader voor andere MKB ondernemingen.”
Richard Aznar Webster
CEO Zuiver Interior Group
Cases
Bekijk ook andere cases,
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.