Fokker Services Group is een onafhankelijk luchtvaartservicebedrijf met een wereldwijd bereik.
Klant
Fokker Services
Tools/Technieken
NLP, LLM, Chatbot, Python, Dash
Services
Data Science & AI, NLP
Branche
Aviation
De doelgedreven data-oplossing
Fokker services wil een intuïtief en toegankelijk hulpmiddelwaarmee medewerkers direct vragen kunnen stellen over interne documenten en snel nauwkeurige antwoorden krijgen. Anthony Chat gebruikt een Retrieval-AugmentedGeneration (RAG) model om relevante informatie uit documenten te halen en in begrijpelijke antwoorden te presenteren. Dit verhoogt de efficiëntie, verbetert de besluitvorming en vermindert de tijd die nodig is om door grote hoeveelheden gegevens te navigeren.
“Working with Data Science Lab on projects ranging from market intelligence to AI-driven chat solutions has been invaluable for deriving smarter business solutions. Their expertise and collaborative spirit have been pivotal in the success and growth of our advanced analytics capabilities.”
Kaveh Alizadeh
Manager Program Management - Fokker Services Group
Cases
Bekijk ook andere cases,
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.