"Tijdsbesparing en verhoogde productiviteit door LLM Anthony Chat"

Introductie

Fokker Services Group is een onafhankelijk luchtvaartservicebedrijf met een wereldwijd bereik.

Klant

Fokker Services

Tools/Technieken

NLP, LLM, Chatbot, Python, Dash

Services

Data Science & AI, NLP

Branche

Aviation

De doelgedreven data-oplossing

Fokker services wil een intuïtief en toegankelijk hulpmiddel waarmee medewerkers direct vragen kunnen stellen over interne documenten en snel nauwkeurige antwoorden krijgen. Anthony Chat gebruikt een Retrieval-Augmented Generation (RAG) model om relevante informatie uit documenten te halen en in begrijpelijke antwoorden te presenteren. Dit verhoogt de efficiëntie, verbetert de besluitvorming en vermindert de tijd die nodig is om door grote hoeveelheden gegevens te navigeren. 

Wil je meer weten over deze case? Lees de technische blog die we hierover hebben geschreven, ‘GenAI in je organisatie: interne LLM’s en de kracht van RAG.’ .

“Working with Data Science Lab on projects ranging from market intelligence to AI-driven chat solutions has been invaluable for deriving smarter business solutions. Their expertise and collaborative spirit have been pivotal in the success and growth of our advanced analytics capabilities.” 

Kaveh Alizadeh
Manager Program Management - Fokker Services Group
Cases

Bekijk ook andere cases,

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
NLP LLM circle

Wat wil jij dat data doet?

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.